tisdag 22 maj 2012

dagens sjåpping

Slut i huvudet och slut i fötterna. Efter skoldagen (som dessutom började med en rejäl utskällning, haha) gick jag i stan och väntade på morsan. For hem och äta å sen till Kokkola, hittade lite smått. Hade tänkt före att jag inte ska köpa några toppar/linnen eftersom jag har flera som jag inte använder, utan sätta mina pengar på byxor som jag är i stort behov av istället. Och det gick som det brukar, endast ett par byxor, hahah bra försök där!
Nu ska jag ut med rullare i det fina vädret (som faktist har hållit i sig hela dagen) och sen stupar jag i säng! Hörs mer imorgon, pussgonatt! :)

ballerina

bas

linne med transparent rosett och "resåren" där nere

-

jeans

spetslinne

t-pajta med "hål" på axlarna (kommer typ bara användas med en
svart midjekjol som jag köpte för nån vecka sen)

väska (äntligen!)

å en liten ring :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar