torsdag 24 maj 2012

sorry

...för att jag inte bloggade igår. Men hade en superdag utan datorn! Efter skolan var jag till gymmet, och sen körde mamma mig till syrrans där jag var till klockan 10 typ.:) Busade med barnen, solade och sen tog jag A i cykelstolen och trampade in till torget och inledde lösglassäsongen med Lou& S som hon passade (de bor nära min syster)Härligt väder osv, hehe älskar att sommaren är här!

Idag har jag bränt mig för första gången. Satt en halvtimme i solen vid skolan och det var helt makalöst varmt!! Närmare 50 grader (i solen förstås) och vindstilla. Och jaa, det svider!
Kom nyss hem från skolan (pausade vid abc) och min mopo funkar ÄNTLIGEN! :D Nu ska jag njuta vidare och strax kommer bilder upp från Isabellas villa förra veckan. Stay tuned!

3 cambilder på ett paket som damp ner i postlådan i morse. 2 sköna, oanvända (!) sommarplagg från en loppissida! :)




randigt linne

"jeans" tubklänning (jätteskön o. mjuk! :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar