tisdag 30 juni 2015

2 tänder fattigare

Sen natten till torsdag har jag haft dygnet upp-och-nervänt. Svängde dygnet då för att jag skulle vaka 2 nätter, sen blev det villan natten till söndag. Så när jag igår skulle upp till morgonskifte tänkte jag inga fina tankar, hehe. Men man kan tydligen jobba med endast några få timmars sömn i bagaget. Imorse var det samma visa, kom hem närmare 2 inatt och skulle till tandläkaren imorse. Har varit och fått två visdomständer utdragna, det gick galant och både tandläkaren och sköterskan tyckte det var snälla tänder som kom ut så lätt, ingen desto mer värk efteråt beräknades heller så jag fick ingen starkare värkmedicin utskriven utan kommer klara mig på vanlig Burana, om ens det behövs.
Dock är jag väldigt trött med tanke på de senaste dygnen, så nu kommer jag med gott samvere att sova några timmar, natinati!

Bilder från igår när latmasken åkte snålskjuts xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar