onsdag 12 juli 2017

Bästa helgen

Jaa ni ser ju hur lugnt och fint havet var när jag åkte hem på fredagkväll! Åkte direkt ut till villan, kom fram när solen gick upp och sov där ett par timmar före helgen kunde börja på riktigt. Syrran med familj var där, så dem umgicks jag med under dagen. På kvällen blev det stormöte i esse, likaså söndag, sen tog vi en härlig båttur i solnedgången. På måndag passade jag barnen vid villan och sen på sejno kom Miili, Nilla och Julia dit. Superskön tjejkväll med bad, godsaker och skvaller, så tacksam för tjejerna! <3
Sov vid villan även natten till igår, hann sedan luncha på stan och handla före lillsyrran skjutsade mig till båten. Inatt hann jag sova 4 timmar före jobbet kallade och nu ikväll har jag hunnit tvätta sängkläder och vara på promenad. Har lite mer bilder från helgen som kommer upp snart också 😊

/slut på rapporten



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar