lördag 8 juli 2017

Mitt på haavi

Hur gammal är du?

22 år och 95 dagar


Hur gammal känner du dig?

Int naa mejr än 20


Vad står det i ditt senaste sms?

👍🏼 (Pappas långa meddelande)


Vad gör du idag?

Sitter på färjan påväg hem, 4 dagar ledigt och jag ska njuta efter att ha jobbat 7 dagar i sträck!




Vad skrattade du senast åt?

Nånting vi pratade om med de jag sitter med här på båten. Har skrattat mest hela dagen på jobbet också, vi var så trötta och stressade så det slutade bara med skratt. 


Är du besatt av någonting?

Int va ja vejt?


Beskriv platsen du befinner dig på just nu?

Den halvfräsha restaurangen i fören på båten. Dock otroligt vacker utsikt med spegelblankt hav och en fin solnedgång.


När vaknade du idag?

När klockan ringde 05:30. Nämnvärt är att jag kommer att vara i säng tidigast klockan 4 inatt, är redan dödstrött och skulle gärna spola fram tiden lite. 


Vad köpte du senast?

Snus, naturgodis och en vattenflaska på willys. En laxsmörgås här.


Vad lyssnar du på just nu?

Personalen som skramlar i köket och ljudet från en tecknad serie som nån här nära kollar på och tydligen tycker de inte att man ska ha hörlurar i.


Vad sa du senast?

"Jåå lämm i baa, ja kan no va barnvakt ja"


Vem saknar du just nu?

Vem: syskonbarnen och vad: skäre!! Åker direkt dit så jag får vakna där imorgon, bästa! *hjärtaögon* Dessutom är syskonbarnen där, kulkul!