onsdag 2 augusti 2017

Back in business


De enda bilderna jag har från helgen. En helg som spenderades hemma i Larsmo. Åkte hem med Jessica, Jakob och lilla Line på fredag efter att vi hade gått i butiker och ätit Ikeas köttbullar. Så kul med sällskap på den tråkiga färjan! 
På lördan tog jag och Alva en shoppingtur eftersom hon hade fyllt år, hittade både kläder och saker innan vi åt på Friends&Brgrs. Underbart att få lite kvalitetstid med lilldamen 😘 På kvällen umgicks jag med tjejerna och på söndagmorgon åkte jag ut till villan och spenderade 2 perfekta sommardagar där innan mamma och syrran körde mig till båten igen på måndagkväll. Så nu är jag i Umeå för jobb igen, det börjar vara lite kvar. Trivs jättebra på jobbet men ack så skönt det ska bli att flytta hem igen till alla som man saknar att ha runtomkring sig! Glad att jag kunnat åka hem såpass mycket som jag gjort ändå, för de lediga dagarna här är inte speciellt händelserika ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar