onsdag 9 augusti 2017

En vecka

Jaa, en vecka sen vi hördes tydligen. Och en vecka tills jag flyttar hem igen. Har typ bara jobbat sen sist, förutom i söndags då jag hade ledigt (första lediga dagen som jag varken har besök eller är hemma, förutom första helgen jag var här). Så i söndags var jag och köpte lite ett och annat som jag ska ha med hem, var på en cykeltur och lyssnade på bönnan live ;) Ikväll har jag varit på långpromenad med två tjejer från jobbet och den enas hund. Vi gick i området kring Nydalasjön, så fint där trots mulet väder.
Nu har jag packat för imorgon åker jag hem med "lite" saker, skulle aldrig få allt nästa vecka när jag flyttar, så det blir två dagar hemma nu. Mamma var ju med när jag flyttade hit och då hade vi bilen full så jag vet inte riktigt hur jag ska få hälften med mig nu när jag är ensam, men det löser sig.
Två tråkiga bilder från kvällen. Hade tänkt sätta hit bilder från lägenheten men det blir imorgon, orkar inte vänta på att de ska laddas upp nu, ska sooovaa! Är så trött i fötterna efter 9 timmar jobb och 2 timmar promenix.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar