lördag 30 december 2017

Flum

Hade faktiskt tänkt blogga en gång innan julen, höll på med ett inlägg när mina vänner kom instövlande utan inbjudan så det förblev ett utkast. Firade inte min examen mer än att fammo, syrran och barnen var hit på smörgåstårta. Men det tyckte inte tjejerna om så de fick lite kaffe när de ändå hade kommit hit hehe. 
Julen var ungefär som den brukar, med mycket sköna dagar, god mat och fint sällskap. Helgen innan var jag även till Helsingfors med mamma och systrarna, kul att se sig om i sin egen huvudstad för en gångs skull också! 
Nu är jag inne på min 5:e lediga vecka, och jag har njutit massor. Imorgon avslutar vi 2017, det ska bli riktigt spännande att se hur ett år utan skola kommer att bli. Förhoppningsvis riktigt bra! 

Fem stycken bilder från helgen, dålig kvalité men fina minnen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar